Az Egyetemes Szeretet Egyháza Lelkünk Tükre címû folyóiratának szántam ezt az írást. A Lelkünk Tükre azonban csak kevesek elé állít tükröt, a szembesülés épp azoknál marad el, akiknek legnagyobb szüksége lenne rá. Ezért fordultam írásommal (néhány kitérõ után) a Matula Magazinhoz. Tudom, hogy sokan (talán a többség) értetlenül olvassa majd a sorokat. Mégis, hiszem és vallom, hogy a kinyilatkoztatásnak nem lehetséges kényelmes utat választanunk. Krisztus kereszthalála, Mózes útja a Sínai-hegyre talán sétagalopp volt? Minden születés véres. Az ezzel járó kellemetlenségeket, megaláztatásokat pedig büszkén vállalom.
Gyurcsány Ferenc miniszterelnökségét lehet úgy is értelmezni, mint politikai csatározások végkimenetelét. Létezik azonban egy õsi tudás, mely segít a dolgok mögé pillantani.
A számok titkai
Gyurcsány Ferenc 1961 június 4-én született. Ez a trianoni békeszerzõdés aláírásának 41. évfordulója. A nemzeti sorstragédia azonban a 41-gyel kombinálva egyáltalán nem rossz ómen. Így ír a 41-es számról a névnumerológia tudománya: "Mágikus erõvel bír, mint az 5-ös, a 14-es, vagy a 23-as szám. Szerencsés akkor, ha az általa megjelenített személy ragaszkodik saját ítéleteihez és véleményéhez, ám ha nem így cselekszik: tervei valószínûleg zátonyra futnak mások ostobasága és makacssága miatt." Vagyis, ha hagyják Gyurcsányt cselekedni, akkor éppen az ellenkezõje történhet, mint abban a Párizs környáki nyomorúságos emlékezetû kastélyban!
Gyurcsány Ferenc nevének hangértéke a számmisztika szerint 9, ezt bárki ellenõrizheti ezen a honlapon. A 9-es emberrõl a következõt tudhatjuk meg itt: "A nagy küzdõ. Bolygója a Mars. A kilences ember hirtelen haragú, bátor, erõs akaratú, vakmerõ. Viszályok közt élhet. Rosszul tûri a kritikát. Kitûnõ szervezõ, vezetõ, rosszul alkalmazkodik, mint beosztott. Szeretetért bármire képes, õ a "papucs"-alkat. A 9 mágikus szám, amelynek hatása alatt születni meglehetõs szerencse. Színe: karmazsin, a vörös összes árnyalata Köve: rubin, gránát, vérkõ Szerencsenapja: kedd, csütörtök és péntek Érdekesség: a 9 a soha el nem pusztítható anyag jele, így például bármely számmal szorozzuk is, mindig önmagát adja." Éppen olyan, mint Gyurcsány Ferenc.
Számoljunk együtt! Adjuk össze Gyurcsány születésének számait, vagyis az évszám négy tagját, a hónap sorszámát és a napot. 1+9+6+1+6+4 = 27. A 27 mágikus szám, hiszen 9*3, vagyis az õ szerencsés száma szorozva a legmisztikusabb számmal (Szentháromság, Három a magyar igazság stb.). Ha ez valakinek kevés, gondoljon bele: Gyurcsány szeptember 27-én kapta miniszterelnöki megbízatását. Vagyis a 9. hónap háromszor kilencedik napján. Véletlen? Annak lehet, hogy az, aki homokba akarja dugni a fejét. Tegyük hozzá, hogy mindez a 2004. évben történik, ami a 6-os, vagyis a 2*3 éve, míg a teljes dátum a 33-at hozza ki, ami 11*3. A 33 jelentése egyébként a következõ: "Szerencsés szám. Hatalmasok segítsége terveink megvalósításához. Egyben pedig nyereséget a szerelemben." (Forrás)Egyébként a 33. életévtõl kezdve számítanak a zsidó férfiak vallási értelemben igazi felnõttnek, 33 évig élt Nagy Sándor és Kr. u. 33-ban tûnt fel Simon mágus Szamariában...
A név eredete
Nézzük most magát a nevet, mert ez árulja el a legtöbbet hordozójáról. A név maga mindig több, mint egy azonosító-jel. "Kezdetben vala az Ige" - ahogy a Könyv is fogalmaz. A megnevezés maga a misztikum. Nevet adni annyi, mint birtokolni. Amikor Ádám és Éva elnevezték a világ dolgait, akkor egyszersmind birtokukba is vették õket, hogy uralkodjanak felettük, Isten akarata szerint. A nevek mind jelentenek valamit.
Annyit tehát már a számokból tudunk (9!), hogy erõs emberrõl van szó, aki ha hagyják, fényes diadalt hozhat. Vajon e sikerre ítélt férfi rendelkezik-e kellõ erõvel ahhoz, hogy meg is tegye azt, amire hivatott? Menjünk csak tovább az elemzésben.
Gyurcsány Ferenc és Gyurcsók József
Mi a közös ebben a két emberben, az új magyar miniszterelnökben és az Egyetemes Szeretet Egyháza gyógyító vezetõjében? Látszólag talán semmi. Ám ha valaki alapos, könnyen észreveheti a nevek hangzásának azonosságát. Mindkettõben megtalálható ugyanis az õsi "Gyurcs" tõ. A Gyurcs szent név. Olyan, mint a zsidóknál a Kohenita, vagy ahogy Európában az askenáziaknál rövidítették, a Kohn, Cohn vagy Cohen. A változatok bizony a magyarságot sem kímélték, így lett az õsi Gyurcs nemzetség különbözõ ágaiból Gyurcsány, Gyurcsók vagy éppen Gyurcsi, illetõleg Gyurcsik. (Talán érdemes belenézni az országos telefonkönyvbe is néha. Négy Gyurcs család él az országban. Ritka és értékes famíliák ezek. Két család Budapesten, egy Nógrád megyében egy pedig Veszprém megyében õrzi az õsök titkait.)
A Gyurcs nemzetség azoknak a táltosoknak a leszármazottai, akiknek titkát a Pilisi Pálosok õrizték tovább. A Gyurcs hangalak mértani közepén ott van az az õsi lexéma, mely kulcs lehet a mondandónk megértéséhez. Az "ur" szent szótagról, a szakrális szintagmáról van szó. Az emberi civilizáció bölcsõje Mezopotámia, ezt még a hivatalosan jóváhagyott tankönyvek sem tagadják. A világ elsõ két városa a mezopotámiai Ur és Uruk voltak. Ezt sem vitatja senki.
Ur és Uruk. Sumér szavak. Vagyis õsmagyar szavak. Most is használjuk õket: a Mindenhatót hívja így a magyar nyelv: Úr, Úristen, Uram Teremtõm stb. A világon egyetlen más nyelven sem jelent semmit Ur, az Isten alapította elsõ város csodálatos neve. Az Úr magáról nevezte el, hogy emlékeztesse az emberiséget a Teremtés csodájára. Az onnan származó sumer papok használhatták még ezt a nevet, de csak "Gyurcs" formában, ami annyit jelent, mint az Úr Kegyeltje. Évezredes vándorlás után a nemzetség az isteni csodának köszönhetõen eljutott a Kárpát-medencébe, a Pilis hegységbe. A vándorlás során eljutottak azonban Palesztinába is. Dávid király és leszármazottja, a Názáreti Jézus, szintén a Gyurcs nemzetségbõl valók. A sumer-magyarok diaszpórája persze az egész glóbuszon megtalálható. A brit hadsereg máig legkiválóbb harcosai, a nepáli gurkák, szintén népünk egyik ágából származnak, mégpedig a Gyurcs nemzetség egyik oldalágából eredeztethetõ Gurk klánból.
Egyéb nyelvi megfeleltetések
"Nyújts" szavunk is innen ered, hiszen amikor így könyörögtek õseink, hogy "Uram, nyújts menedéket!" akkor valójában a Gyurcs táltosok közbenjárását kérték. Hogy ezt nem lehetett kimondani, arról a pogányüldözések véres mivolta tehet. A Himnusz "Nyújts feléje védõ kart" szavai ezt az õsi tudást õrizték meg. Eredeti jelentése szerint "Gyurcs, a védõ kard", és a Himnusz alapjául szolgáló táltos ima szövegébõl származik, melyet Kölcsey Ferenc még eredetiben olvashatott. Sajnos a teljes Gyurcs Táltos Ima eltûnt, de Csángóföldön élnek még idõs emberek, akiknek a Gyurcs szó hallatán könny szökik a szemükbe. Egyébként a sebek gyógyítására szolgáló "gyolcs" kifejezés is a Gyurcsok gyógyító hatalmára utal, ahogy maga a "Gyógy" szó is innen eredeztethetõ.
A német nyelv is megõrizte a Gyurcs nemzetséget az utókor számára, az ária törzsek közvetítésén keresztül kapott "durch" szóban, melyet eredetileg diurch-nak írtak és a népvándorlás idején még (szanszkrit hatásról árulkodva) "djurcs"-nak ejtettek. A "durch" szó annyit jelent, hogy "túl", utalva a szó túlvilági eredetére. Természetesen az angol "church" (templom) szó is innen ered. Vagyis az õsi Gyurcs tõbõl származik. Az több ezer éves nyelvromlás után is feltûnõ a hasonlóság, fõleg ha tudjuk, hogy a druidák keltáinak leszármazottai, a skótok és a walesiek az u-t a mai napig úgy ejtik ki, ahogy az írva vagyon. Vagyis ha imádkozni mennek, akkor a csurcs-ba tartanak, ha pedig ehhez a tömegközlekedést használják, akkor "busz"-ra és nem "bász"-ra szállnak.
Mindezek ismeretében bátran mondhatjuk, hogy Gyurcsány Ferenc a párthus hercegek és Krisztus leszármazottja (éppen úgy mint rokona, Gyurcsók József is). A jelek világosak. Most már csak bizakodva kell várakoznunk, hogy ismét egy Gyurcs irányítása alatt tegyen nagy dolgokat ez a nemzet. Úgy, ahogy az történt Ur városában, Jeruzsálemben vagy a Pilisben.