Pornófilmet forgatni kiskorú lányok szerepeltetésével csúnya, büntetendő
dolog. Regényt írni kiskorú lányokat megrontó öregemberekről nem bűn, de
a társadalom jelentős részének szemében csúnya dolog. Kiskorú lányokat
lenge öltözékben színpadra állítani, bugyuta dalokat énekeltetni velük és
egy tánctanár segítségével csábosan vonagló mozdulatokra okítani őket
viszont olyan kultúrmisszió, amely méltán részesül a polgári lakosság
megbecsülésében. Faszt verni tehát dícséretes, amennyiben a fantázia
tárgya - énekel.
Amióta a zongoraégető Jerry Lee Lewis választása 1960-ban a saját 13 éves
unokahúgára esett, a könnyűzene és a pedofília kiválóan egészítik ki
egymást. Viszonylag kevés liliomtipró ragad mikrofont, a hetvenes években
glammelő Gary Glitteren kívül tulajdonképpen egy sem, bár lehet, hogy
csak ő volt olyan hülye, hogy elfelejtse letörölni a képgyűjteményét,
mielőtt szerelőhöz vitte volna a számítógépet. A szórakoztatóipar viszont
kiválóan alkalmas arra, hogy fejletlen mellű lánykákat juttasson el
milliónyi olyan felnőtthöz, akinek számára túl drága a repülőjegy
Bangkokba, a Laoszból átcsempészett 12 éves kislányok ölébe.
A szemérmesség vagy az üzleti érzék teljes hiányának okán a nyolcvanas
évekig alig tűntek fel iskolás korú nőnemű popsztárok. Az üdítő kivételt
a Slits elsőgenerációs londoni punkzenekar jelentette, amelynek Ari-Up
nevű énekesnője mindössze 15 évet számlált 1977-ben, amikor ők lehettek a
Clash előzenekara a White Riot turnén. A mamája, Nora Forster később
Johnny Rotten felesége lett. A perverz állat.
Az amerikai pedo-pop maffia első két próbálkozása az egyaránt a
nyolcvanas évek végén feltűnt Tiffany és Debbie Gibson volt. Ha muszáj,
akkor a m_ATULA inkább Gibson mellett teszi le a voksát, mert ő legalább
a mai napig a legfiatalabb előadó, aki egy saját maga által írt számmal
volt képes listát vezetni Amerikában. Szerencsére ma már ő sem szennyezi
a levegőt, az utóbbi 10 évben kizárólag egy dobása volt, de szó szerint,
az MTV is közvetítette, ahogy életében először stagedivingol a Circle
Jerks nevű poszt-Black Flag punkegyüttes koncertjén. Tiffany még ennyire
sem vitte, pedig első nagylemeze a To Hold An Old Man’s Friend
címet viselte, reményt öntve mindenkibe, aki liliomtipró karrierjét
legszívesebben valamelyik barátjának kislányával kezdte volna meg. Mivel
sikerei idején alig múlt 16 éves, kénytelen volt amerikai nagyvárosok
bevásárlóközpontjaiban koncertezni, ami sok szempontból menőbb dolog egy
san franciscói foglalt háznál. Tiffany néhány hónapja végre a Playboyban
megmutatta már nem annyira hamvas kis punciját a nagyközönségnek, sajnos
most már nem volt arra kíváncsi senki.
Az egzotikusan barna bőrű leánykák kedvelőinek igényeit volt hivatva
kielégíteni a kilencvenes évek elején mindössze 15 évesen feltűnt
Aaliyah. Mielőtt repülőgépe leesett volna a Bahamák közelében, későbbi
férje, R. Kelly által szerzett bugyi- (jelen esetben retkes gatya-)
nedvesítő árenbí balladák tömegét énekelte el a világnak. Kelly, aki még
az erős hiphop-mezőnyön belül is a leginfantilisebben virítós
videóklipjeivel tud kitűnni, később mellesleg lebukott, peren kívül
megállapodást volt kénytelen kötni ugyanis egy olyan videókazetta
ügyében, amelynek tartalmát állítólag ő és egy kiskorú rajongó képezték.
Minden idők legtökéletesebbje, az esszenciális Lolita kétségtelenül
Britney Spears. A Mickey Mouse Club gyerek-műsorvezetőjéből énekesnővé
transzformált vidéki amerikai lány karrierje az első pillanattól kezdve a
szex körül forgott. A nagy áttörést meghozó Hit Me Baby One More Time-nak
már a címe is - Dariusz Michalczewskivel szólva - ütősre sikeredett,
iskoláslány-jelmezes videóklipje pedig a legköznapibb pornófilm-toposszal
játszott. (Na jó, a titkárnő- meg a nővérke-jelmez még toposzabb.) A
lábai között feszülő hártya érintett-, avagy érintetlenségét taglaló
pletykák nyilván férfiak millióit kényszerítették arra, hogy
végiggondolják, vajon Britney-t ártatlan kislányként vagy inkább romlott
kurvaként szeretnék inkább a farkuk hegyére húzni. Abban nyilván
mindannyian egyetértettek, hogy ők mindenestre jobbak lennének az ágyban
mint az a nyálas kis buzi Justin Timberlake. Az utóbbi másfél évben
menedzserei teljes erőből próbálják Britney-t nagykorúként eladni, az idő
pedig sürget, hiszen egy lógó mellű tinisztár nagyon kellemetlen tud
lenni. Nehéz lesz.
Britney sikere klónok egész sorát eredményezte. Mandy Moore és Jessica
Simpson a nevük említésénél többet nem érdemel, szemben a lóarcú latin
törpével, Cristina Aguilerával. Őt a szende Britney vagány
ellenpontjaként találták ki, első két sikere, a Genie In The Bottle és a
What a Girl Wants szövege csak úgy hemzsegett a nem is nagyon kétértelmű
utalásoktól, amelyek mind a dörzsöld-az-alkarod-a-keblem-halmaihoz
problémakört taglalták, ennél sokkal merészebb pettinget is sejtetve.
Britney imidzsváltásával párhuzamban Cristina lába alól szerencsére jól
kicsúszott a talaj, bár az is lehet, hogy a piac eleve csak egy hispán
picsát tud elviselni, és ezt a pozíciót jelenleg egy másik lóarcú, J. Lo
bitorolja.
A könnyűzene történetének legmocskosabb fantáziájú öregemberének, Serge
Gainsbourg-nak francia szülőföldje meglepő módon csak a 21. századra volt
képes egy kiskorú lányt színpadra állítani és egész Európába exportálni.
A lemaradást viszont egyből merészséggel kompenzálták, így a saccra 16
éves Alisee nevű leányzó szájába azonnal egy Moi, Lolita című dalocskát
adtak, olyan videóklippel, amelyben a huncut kis fruska először egy mezőn
szaladgál, majd egy diszkóban táncol egy idősebb férfival, éppen csak a
lényeget eltakaró virágos ruhácskájában. És mindvégig vele van
nyolcéves-forma húgocskája is, hadd örüljenek az egészen friss pipihusi
rajongói.
Az extravagáns szexuális szokásaikról ismert britek - emlékezzünk például
a férfira, aki körbetekerte magát celofánnal, porszívó segítségével
kiszívta alóla a levegőt, majd feltehetően álló fasszal jól megfulladt -
ízlésének nyilván túl szolidnak tűnt egy pedo-zenekar. Végül az S Club 7
nevű furcsa hibridet sikerült piacra dobniuk, amelyben négy tinédzser
lány illetve három fiú nyalogatja egymást videóklipről videóklipre. Az ő
vonzerejüket pedofil-szempontból azonban csökkenti, hogy a helyes fiúkról
már kiderült, hogy inkább spangliznak mint fociznak, a csajok pedig
egészen biztosan minden este leszopják a teljes turnébuszt.
--------------------------------
Az első magyar pop-lolita a pancsoló kislány, Kiss Eszti volt. A
slágergyár olyan szókimondó szövegeket adott szegényke szájába, hogy abba
még a legpofátlanabbul kukkolni merő gimnáziumi tornatanárok is
belepirultak. ’Otthon az Apu / a fürdőkádba dug’ -
hallgatták, és a rájuk törő vad gerjedelemtől való félelmükben csak
másnap mertek magukhoz nyúlni. A következő kiskorú szexszimbólum az a
szőke copfos kislány volt, aki valamikor a hetvenes évek elején Koós
Jánost apának szólítva sírdogált, szívéhez szólva sokmillió tévénézőnek.
Nyilván sokan szerették volna közülük a kis árvát térdükre ültetni,
arcocskájáról a könnyeket lecsókolni, esetleg saját kezűleg úttörővé
avatni.
A Moncsicsit és a Vuk betétdalát az emberiség egyetemes
kultúrtörténetéhez hozzátevő Ullmann Mónika sajnos felnőttként is tovább
próbálkozott a szórakoztatóipar csodálatos világában. Debil kisgyerekből
komplett seggfejjé cseperedett, akire mintha rászabták volna az Operett
színházhoz túl gyenge zenés darabok jelentéktelenebb szerepeit. Mónika
később az első magyar Playmate-ként, illetve a Berényi-klán
végigzongorálásával állt bosszút.
A kilencvenes éveket bátran nevezhetjük az útkeresés, illetve a
folyamatos zsákutcákba futás évtizedének a magyar lolita-iparban. Szandi
volt az első, és a kiforratlanság rá is nyomta a bélyegét a produkcióra.
A szent istván-parki Elvis, Fenyő Miklós producerként kevésbé bizonyult
biztos kezűnek mint limbókirályként, és még arra is képtelen volt
rájönni, hogy jódlizó célszemélyre csak néhány virgoncabb targoncás képes
önkielégíteni, ráadásul ők is mind a Salzburghoz közeli St. Johann im
Pongauban élnek. Magyar ember viszont ilyenkor inkább lehalkította a
tévét, a tátongó művésznő pedig annyira elvesztette a talajt, hogy
gyorsan elkezdett lefelé csúszni azon a lejtőn, amely a Bognár Csabának
szült gyerekeken és a BP TV stúdióján keresztül egészen Pataki Attila
mellé vezetett, egy Fidesz-kampányrendezvény VIP-büféjébe.
Nabokovilag az újabb kori magyar pedo-sztárok közül minden kétséget
kizáróan Nika sikerült a legjobban. Az éppen fejlődésnek induló
mellecskék, a magas talpú cipőcskék, és a ’Papa ne félts / Nem
leszek rossz kislány’ refrén egészen addig hajtották extázisba a
gyermekbarátokat, amíg két, nagyjából Nika-korú, ám a boldogulásról nála
konkrétabb tervekkel rendelkező leány egy kőbányai bozótban meg nem ölte
a Szúnyog becenévre hallgató, hozzájuk mellesleg liliomtiprási szándékkal
közeledő taxisofőrt. ’Mi csak a javukat akarjuk, ők pedig egy
fantásüveggel képesek gyilkolni’ - gondolták, és inkább újabb adag
képet rendeltek a belga kollégáktól. Nika azóta hiába fejlődött kész
butikosnővé, a nagy comeback csak nem akar összejönni. Bevásárlóközpontok
Valentin-napi bulijain szokott fellépni, közvetlenül Vincze Lilla előtt,
a 13 és 14 óra közötti idősávban.
Rendes pedofil undorral fordul el nevük hallatán, a teljesség igénye
mégis megköveteli a Baby Lady együttes megemlítését. A héttagú csapat
körül tyúkanyóként forgolódó Csuka Mónika a casting alkalmával azt
felejtette el csupán figyelembe venni, hogy attól, hogy valaki 12 és 13
éves kislányoktól izgul fel, attól még lehet neki ízlése. Nem szereti
például a csúnya 12 és 13 éves kislányokat. A ’Ne fogadj el
idegentől édességet’ című sláger sem segíthetett sokat, hiszen
egyből a cuncikák ellen fordította a minden magyar általános iskola körül
ott ólálkodó, ártatlan gyermekeknek bőrön át felszívódó
elesdé-szpíd-extazit tartalmazó matricákat osztogató cukrosbácsikat.
Minden idők legperverzebb két sorát amúgy a Windszörny című dalban a
Dolly Roll együttesnek sikerült megénekelnie. ’Mikor bejött a húgom
a fürdőszobába / Ott lapult a szörny a kádba’ visította a rurális
Hernádi Judit, 12 szóba sűrítve a pedofíliát, a testvérek közötti
incesztust és a bűnös vonzódást valami mindent megkefélő óriás
manga-poliphoz.
---
Ha valaki azt hitte volna, hogy a Hanson testvérek doboló legkisebbike
lány, az nagyot tévedett. Őróla abban a következő részben lesz szó,
amelyben a pop csodálatos világának 18 év alatti fiúcskáit vesszük nagy,
pedofil górcső alá. Kiderül majd, hogy vajon Aaron Carter fehér
angyalbögyörője, avagy Lil Bow Wow csokiszínű fütyikéje a szexisebb-e.
|